Arijų žinios – Žmogaus vystymasis
Žiloje ir istorikų jau neatmenamoje senovėje, kai dar neegzistavo įvairių Europos šalių, kai baltieji žmonės, kaip manoma, migruodami iš Hiperborėjos pakliuvo į Skandinaviją, o po to ir į kitus čia esančius kraštus, tame tarpe ir į Lietuvą ar aplinkines šalis, kai visa baltoji rasė dar buvo vieninga, kaip aš ją vadinu „didžioji tauta“, ši tauta su savimi atsinešė daug žinių, kurios kartu su čia atvykusiais žmonėmis pasklido po visą mūsų kontinentą.
Tai buvo žinios apie sveikatą, teisingą žmogaus dvasinį, kartu ir jo kūno bei sąmonės vystymąsi nuo mažens ir iki garbaus amžiaus, kaip išvystyti magiškas galias, įvairius antgamtinius pojūčius ar sugebėjimus bei žinoma, tai apėmė ir technomagiškas žinias, kuriomis buvo turtingos visos prieštvaninės civilizacijos.

Hiperborėja, tolimoji šalis tikroje šiaurėje. Hipotetinė Arijų tėvynė. (1623 m. išleistas žemėlapis)
Arijai
Šiuos mūsų protėvius tuo metu visi vadino „Arijais“. Tačiau, jeigu žodį „Arijas“ išversti iš Sanskrito kalbos, jis reiškia daug dvasiškai pasiekusį žmogų. Tai ne rasės ar odos spalvos, bet dvasingumo požymis. Žinoma, tuo metu iš Hiperborėjos atkeliavusi mūsų „didžioji tauta“ buvo dvasiškai išsivysčiusi ir jiems šis apibūdinimas tiko.
Tačiau, šiuo metu yra paplitęs klaidingas šio žodžio įsivaizdavimas, kuris kilo nuo nacių lyderio Adolfo Hitlerio. Jo manymu, Arijai reiškė rasės požymį ar odos spalvą (ir pan.) ir per savo šį klaidingą įsivaizdavimą ir rasės švarumo siekimą, jis pražudė tiek daug žmonių… Jeigu jis būtų sekęs paskui tikrąjį „Arijų“ palikimą ir dvasiškai tobulėjęs, kaip tai darė jie, nieko panašaus nebūtų nutikę. Tai svarbu suvokti ir suprasti visiems, kad Hitlerio klaidų ateityje daugiau niekas nekartotų.
Aukso pjūvis
Šios sistemos pagrindas yra visatos sakralinė geometrija, aukso pjūvis ar dieviškoji proporcija, kuri dar yra vadinama Fi ar ją atradusio Leonardo Fibonačio vardu. Manoma, kad pagal šią geometriją ar vibraciją yra sukurta visa visata, įskaitant žmones, augalus, gyvūnus ir visus kitus natūralius gamtai ar visatai dalykus. Net ir Egipto piramidės buvo pastatytos naudojant šiuos sakralinės geometrijos principus.
Pati Fi skaičiuojasi labai paprastai – du paskutiniai sekos skaitmenys yra sudedami, kad gauti sekantį ir t.t… Pavyzdžiui: 0+1 = 1, 1+1 = 2, 1+2 = 3, 2+3 =5, 3+5 = 8, 5+8 = 13, 8+13 = 21 ir t.t…
Žmogaus amžiaus etapai
Pagal šią sistemą, žmogaus amžius skirstosi į skirtingus periodus, pagal Fi ar dieviškosios proporcijos skaičių diapazonus, pvz. 0-1, 1-1, 1-2, 2-3, 3-5, 5-8 ir t.t…
Taip pat, įsivaizduokime kryžių, kuris suskaido apskritimą į keturias dalis ar ketvirčius. Kiekviena iš šių dalių atstovauja savo gamtos stichiją ar elementą. Tuo tarpu, žmogaus gyvenimo periodai eilės tvarka sukasi aplink šio apskritimo ašį ir tokiu būdu kiekvienas iš jų atitinka konkretaus ketvirčio stichiją. Tai vadinama kryžiaus principu.
Kiekviena iš šių stichijų turi po keletą reikšmių, kas liečia skirtingus dalykus, pvz. žemė, tuo pačiu reiškia ir erdvę bei fizinį pasaulį, kaip ir religijos kontekste atstovauja „sūnų“.
Sfera | Elementas | Funkcija | Religija |
---|---|---|---|
Erdvė | Žemė | Fizinis pasaulis | Sūnus |
Laikas | Vanduo | Meilė ir socialinės sąveikos | Šventoji Marija, Kristaus motina |
Energija | Ugnis | Žinios, mąstymas ir mentaliniai dalykai (logika – kairysis smegenų pusrutulis) | Šventoji dvasia |
Informacija | Oras | Vaizdiniai, dvasiniai ir sąmonės dalykai (vaizdinis mąstymas – dešinysis smegenų pusrutulis) | Dievas tėvas |
Konkrečiame periode, jo elemento ar sferos aspektai yra pirminiai ir patys svarbiausi. Vystymasis būtent šiose sferose bus pats efektyviausias. Bandant tuo metu vystyti kitas sferas, kurios nedominuoja ar net yra priešingos einamojo gyvenimo periodo sferai, galima net pakenkti vaiko ar žmogaus vystymuisi.

Kryžiaus principas
Žmogaus vystymosi etapai pagal amžių
Žemiau pateikti skaičiai reiškia žmogaus amžiaus periodą pagal metus (nuo – iki), kokie yra konkretaus periodo akcentai.
0-1 Vaizdiniai ir dvasia
Dvasiniai dalykai, dievo atvaizdas
1-1 Protinis vystymasis
Vaikas bando pažinti pasaulį ir šventąją dvasią
1-2 Socialinis vystymasis
Vaikas pradeda reaguoti į žmonės, šypsotis, kalbėti ir t.t…
2-3 Fizinis vystymasis
Kūno masės augimas, vaikas pradeda bėgioti, vystosi fiziškai ir t.t…
3-5 Vaizdiniai ir dvasia
Svarbu, kad šiame etape vaikas vystytų vaizdinį mąstymą. Bandymai tokiu metu vystyti loginį mastymą, tik sutrikdys jo vystymąsi. Viena maišys kitam. Jam pasakojamos prieš miegą pasakos ir pas jį vystosi vaizdinis mąstymas. Jis įsimena paveiksliukus ir raides, bet kaip paveiksliukus, radžių atvaizdus, o ne kaip raides.
5-8 Loginis mastymas
Šiame etape svarbu vystyti logiką ir analitinį mąstymą. Vaikas turi pradėti skaityti logiškai, suvokiant ne vien raidžių vaizdinius, bet ir ką kiekviena raidė reiškia. Tuo metu jis pradeda ir skaičiuoti, mokytis daugybos lentelę ir t.t…
8-13 Meilė ir socialinis vystymasis
Pirma meilė žmoguje gimsta būtent šiame periode. Ji po to žmogų maitins iki sekančiojo meilės periodo, kuris ateis tik sulaukus 55 metų. Labai svarbu, kad šiame etape vaikas gautų būtent meilius santykius, kad su juo visi elgtųsi su meile. Jeigu jam nuėjus į mokyklą jis yra mušamas ar skriaudžiamas, pas jį sutriks šis vystymasis. Jeigu kalbėti apie sportą, tai šiame etape koviniai sportai netinka, pvz. treniruotis kovos menus. Daug geriau tinka, pvz. šokiai ir panašios disciplinos.
13-21 Fizinis vystymasis
Vystosi žmogaus kūnas, fizika, judesiai ir kt.
21-34 Vaizdiniai ir dvasia
Mokomasi dirbti su pasąmone. Pasąmonė tai dešinysis smegenų pusrutulis, kuriame yra viskas – pati dieviškoji programa. Ją įjungus, jums daugiau niekas negrės.
Kovos menų kontekste, šiame etape vystosi vaizdinis mąstymas, pvz. taip vadinamų „vaizdinių minčių“ (rus. „мысль и образ“) siuntimas oponentui, kurių pagalba galima numušti jo pasąmonės programą ir orientavimąsi erdvėje. Pvz. priešininkas mums užsimoja smogti ir pradeda smūgį, o tuo metu mes jam pasiunčiame „vaizdinę mintį“, kad mes pasitraukėme į šoną, nuo ko nusimuša jo pasąmonės programa ir jo smūgis nepaliesdamas jūsų nukrypsta į tenai, kur „vaizdinės minties“ pagalba mes jam pranešėme, kad pasitraukėme. Tokiu būdu, pasąmonė apeidama oponento sąmonę, pagal mūsų pasiųstą „vaizdinę mintį“, pati pakoregavo smūgio trajektoriją, jam net nieko apie tai sąmoningai nesuvokus. Ši labai galinga kovos menų kontekste „vaizdinė dalis“ vystosi būtent šiame etape.
34-55 Logika ir sąmoningumas
Vėl vystoma kairioji smegenų dalis ir taip pat vystomas subtilaus pasaulio suvokimas, žinios ir energija.
Žmogui sulaukus 55 metų, jis jau turi valdyti dvasią, orą ir energiją. Tada jis jau gali net ir per atstumą energetiškai veikti aplinką, žmones ir kt. Energetiškai sąveikauti su ugnimi, įeiti su ja į sąveiką, medituoti su ugnimi ir t.t… Šio gyvenimo etapo metu medituojant atsiveria labai galingi energijos srautai.
Kovos menų kontekste, šiame etape jau galima apsieiti be „vaizdinių minčių“ ir tiesiogiai dirbti su energijos nukreipimais kitur. Šio etapo metu išmokstama sąveikauti su priešininko energija, ją nukreipti tenai, kur jums reikia. Pvz. priešininkas jus puola, o jūs jo visą atakos energiją nukreipiate kur nors į dangų ar į šoną ir jis, stengdamasis pasiekti šią vietą, tiesiog grius ant žemės…
Ši praktika labai efektyviai veikia realioje kovinėje situacijoje. Nes tada veikia labai stiprūs energetiniai laukai ir labai stiprios energijos. Po galingos priešininko atakos atrėmimo, pvz. kada jis ant jūsų rimtai įtūžęs, jūsų priešininkas gali net žūti… Subtiliuose lygmenyse jo nematerialūs kūnai tada gaus milžinišką žalą. Kuo stipriai jis jus puls, tuo galingesnės energijos jam darys žalą. Tuo ši metodika yra efektyvesnė.
55-89 Meilė ir socialinis vystymasis
Šiame etape ir vėl įsijungia vandens stichija, meilė ir socialinės sąveikos. Jeigu žmogus teisingai vystėsi, šiame etape jis jau gali valdyti visas stichijas, orą, ugnį ir vandenį. Tada jis pavyzdžiui gali valdyti debesis, juos išvaikyti ar kaip tik surinkti į krūvą, sukelti lietų ar griaustinį.
Kadangi žmogus yra sudarytas 75% iš vandens. O šio etapo metu žmogus jau valdo ir vandenį. Jis gali uždėti bet kokią informaciją ant vandens, pvz. negatyvią – žmogui bus blogai, pozityvią – žmogus pasveiks. Taip veikė įvairių žiniuonių, išminčių ir raganių (ar „волхвы“) gydymo metodikos. Jie rašydavo vandens paviršiuje – kitaip tariant, informaciją uždėdavo ant vandens. Nuo čia ir kilo gyvojo ir mirusiojo vandens sąvokos.
89-144 Fizinis vystymasis
Šiame etape mūsų protėviai transformuodavo savo fizinį kūną.

Galingasis burtininkas Gendalfas (Žiedų valdovas)
Kuo senesnis, tuo galingesnis
Ši vystymosi sistema gali paaiškinti ir kai kuriuos kitus dalykus. Pavyzdžiui, kodėl nuo žilos senovės buvo labai gerbiami vyresniojo amžiaus žmonės, ir kuo vyresni tuo labiau? Nes teisingai vystantis, kuo žmogus yra senesnis, tuo didesnius sugebėjimus ir galias jis turi. Tam tikrų dalykų vystymasis ar priėjimas prie jų, pas žmogų atsiveria tik nuo tam tikro amžiaus. Dėl to, pvz. jaunesnis magas valdys mažiau stichijų, bet jeigu jis teisingai vystysis, jam su laiku jų atsivers vis daugiau. Tas pats ir kas liečia karį. Teisingai vystantis, jis su amžiumi į savo arsenalą įtrauks vis daugiau sugebėjimų. Tokiu atveju, fizinis kūnas ar jo tvirtumas, jam taps toli gražu ne pirminiu faktoriumi, kaip tai supranta šiuolaikinė visuomenė.
2019 m. redakcija.
Šaltiniai
- Kazokų „Spas“
- Bekontaktė specnazo sistema
Šiuo metu, konkretūs informaciniai šaltiniai jau neegzistuoja ar tapo neprieinami interneto vartotojams iš Lietuvos, kaip ir greičiausiai iš kitų vakarų šalių.
Tyrimą atliko, išvertė ir informaciją sugretino: Arvydas Grigonis